s4propsag5rfnhu3yq7wq1ez453bsp
top of page

Fitness ciljevi u malim koracima



Ako ste poput većine ljudi, vaši fitness ciljevi vjerojatno su nešto veći od "ostati u formi".

Želite smršavjeti, podići tonus mišića ili poboljšati svoju ukupnu razinu kondicije?


Kakvi god bili vaši ciljevi, važno je započeti malim koracima. Zato je važno posjetiti teretanu ili grupne treninge barem tri puta tjedno i svaki put ostati 10-15 minuta. Ne forsirati sebe iznad svojih mogućnosti. Na taj ćete način izgraditi zdrave navike umjesto velikih mišića. Prosječnoj osobi treba barem 20-tak dolazaka da se navikne na mjesto, ljude oko sebe i privikne tijelo na trening.


Nemojte preskakati korake, polagani start donosi dugoročne rezultate.


1. Ukoliko ste se zapustili i u lošoj ste kondiciji, započnite s jednim kratkim posjetom fitness klubu tjedno i krenite polako privikavati tijelo i um na trening rutinu (za razliku od silovitog starta kada se pokušava odraditi što više treninga u tjednu).


2. Postavite manje ciljeve i idite malim koracima prema njima.


3. Usredotočite se na svoju formu i tehniku na početku treninga. Ovo će vam pomoći da brže dođete do faze npr. stvaranja mišićne mase ( ukoliko vam je to cilj)


4. Ligamentima treba više vremena da ''ojačaju'' nego mišićima. Izbjegnite ozljede i prvo privikavajte tijelo na trening. Rezultati će doći, za to treba vremena.

172 views0 comments