s4propsag5rfnhu3yq7wq1ez453bsp
top of page
TRX- suspenzijski trening

Što je TRX & FUNCTIONAL trening?

Tijelo je najbolja sprava za vježbanje


TRX, što je skraćenica od Total Body Resistance Exercise, revolucionarna je metoda vježbanja koja koristi vašu tjelesnu težinu i gravitaciju kao otpor za izgradnju snage, ravnoteže, koordinacije, fleksibilnosti, stabilnosti jezgre i zglobova.
Kombiniramo ga sa funkcionalnim treningom, setom osnovnih vježbi za cijelo tijelo. 

Tražite li trening koji kombinira vježbe snage, funkcionalnosti i mobilnosti tijela...onda je ovo prava stvar za Vas.

strength_trx%255B1%255D_edited_edited.jp

03

DESIGN

04

CONSULTING

TRX grupni trening

Zašto TRX trening?

Je li TRX trening dobar za mršavljenje?


Ako tražite brzi način za uklanjanje viška masnoće na trbuhu, TRX bi mogao biti dobro mjesto za početak. Za razliku od gotovo svih ostalih dostupnih sustava treninga, TRX suspenzijski trening izaziva cijelo vaše tijelo u svim ravninama kretanja stvarajući ogroman metabolički učinak i pomažući vam u izgradnji vitkih, napetih mišića.

Mogu li dobiti mišiće pomoću TRX-a?

 

Iako mišiće gradite treningom suspenzije (posebno mišiće cora), ograničeni ste na težinu svog tijela kako biste izgradili tu snagu. ... Mnoga su istraživanja pokazala da vas TRX prisiljava da angažirate više mišića nego što biste to učinili redovitim treningom stoga je dogovor da. TRX izrađuje mišićnu masu.

Je li TRX bolji od dizanja utega?

 


U teoriji TRX može biti učinkovitiji u sprječavanju sportskih ozljeda od dizanja utega na strojevima jer je "funkcionalniji"; vježba skupine mišića umjesto da izolira pojedinačne. ... dizanje utega (ono što su nazvali "tradicionalni trening otpora.

Koliko puta tjedno trebam trenirati TRX?

 

 

 

Ne morate se brinuti oko raspoređivanja različitih dijelova tijela za različite dane, a budući da treniranje TRX-a ne zahtjeva puno vremena.  Međutim, sigurno ćete vidjeti izvrsne rezultate s 2 ili 3 dobra TRX treninga tjedno.

bottom of page