Najbolja vježba koju možeš napraviti kod napuhanog trbuha




Samo nekoliko stvari frustrira više, kad se ujutro digneš i osjetiš nelagodu radi nadutog trbuha. Ako jedeš zdravo i živiš u ravnoteži, rastužuje nastaviti se boriti sa tim rastegnutim trbuhom.


Napuhanost može imati razne uzroke, od stresa i anksioznosti, do intoleracije na hranu, pa čak i nedostatka sna. Kod povećane količina zraka u probavnom sustavu, tijelo zadržava vjetrove u crijevima, stvarajući napuhanost kao kad se prejedeš. Ako patiš od napuhanosti i trebaš rješenje, kažu stručnjaci, ovo istezanje koristi svako jutro za olakašavanje ovu pojave i vraćanja dobrog osjećaja!


Yoga utječe na naše tijelo snažno, od opuštanja napetih mišića, do oslobađanja tvog trbuha i napetosti. Postoje mnogi položaji koje će ti pomoći s napuhanošću, ali najbolja, na koju se možeš sigurno osloniti, je položaj djeteta. Dodatno pomaže ako lagano pritišćeš probavne organe kako bi se otpustili plinovi koji se stvaraju u tijelu.




Nicole Uribarri, fitness trenerica pojašnjava “Ovaj položaj je toliko dobar za probavni sustav, da ćeš možda primjetiti kako se tijelo prirodno isteže upravo ovako kad ti je teško.” Kad se izvodi sa skupljenim koljenima, gornji dio tijela odmara na bedrima, a koljena nježno pritišću abdomen i masiraju probavne organe – tako opušta uznemireni trbuh i napetost.


Počni u položaju mačka – krava, na rukama i koljenima, tada pomakni kukove prema nazad i sjedni na stopala, te istegni ruke prema naprijed. Glavu opusti na strunjaču i diši duboko, dozvoli trbuhu da se odmori na nogama. Ovo će pomoći u oslobađanju nelagode. Prakticiraj ovaj položaj odmah ujutro, pomoći će da uđeš u dan smireno i povezano s tijelom, a i duže ćeš osjećati smirenost.


Nedvojbeno je neugodno ulagati puno truda u zdravi životni stil, a da to istovremeno ne vidiš na svom tijelu. No postoje jednostavna riješenja koja možeš uvesti u dnevnu rutinu te tako smanjiti napuhanost. Kombinacija istezanja, zdrave prehrane, kvalitetnih dodataka prehrani mogu doprinjeti kako se tvoje tijelo osjeća, te tako omogućiti da uživaš u dobrobitima zdravog životnog stila za koji se itekako trudiš.


Izvor: shefinds.com (članak je skraćen i prilagođen)

173 views0 comments