s4propsag5rfnhu3yq7wq1ez453bsp
top of page

Kada odabrati pilates i koji outfit ti je potreban?


Pri posjetu klubovima novi rekreativci najčešće traže teretanu (muškarci) ili pilates (žene). Ove dvije aktivnosti generalno su poznate i prihvatljive za početak. No koje su benefiti pilatesa, zašto ga odabrati i kako se pripremiti za ovaj trening pitali smo certificiranu instruktoricu, Klaru Benko, s višegodišnjim iskustvom treninga u adidas Sports Studiju.


Zašto Pilates? Za mene je pilates spoj treninga, fokus, pokreti su lijepi i graciozni, mediativan je. Do svoje 38. godine nisam vježbala, pilates se je nametnuo samo od sebe, kao i kod većine žena. S pilatesom sam otkrila da moje tijelo može toliko toga, počela sam oduševljavati sama sebe s mogućnostima. Pilates je oaza mira, fokusa na svoje tijelo i odmak od svih aktivnosti i obaveza. Čak i ujutro kad odradim 15-20 min pilatesa znam da u dan ulazim aktivno!


Kome je namijenjen pilates? Svima. Bilo da ste aktivni samo vikendom, trudnica, u oporavku, starija osoba ili netko tko dugo sjedi na poslu, pilates nudi lakše i teže opcija vježbi. Radi se sa tijelom, meni osobno najdraži način, no mogu se koristiti i rekivziti kao: mala lopta, velika lopta, elastične trake za vježbanje, bučice,... nikad dosadno, dapače svatko otkrije svoj favorit rekvizita kojem se veseli!


Koje su benefiti treninga pilatesa? Mnoga istraživanja stoje iza pilatesa: trening daje izdužene i lijepe mišiće, snaži zglobove, pozitivno utječe na anksioznost i depresiju, jača ravnotežu, mobilnost i fleksibilnost. Iako se većinom smatra da djeluje na core mišiće trupa, pilates jača i sve ostale mišiće tijela. Smanjuje bol u leđima, poboljšava posturu i lijepo držanje. Pravilnim disanjem potiče se otplavljivanje toksina, te povećava razina hormona sreće! Pilates razbuđuje i snaži umjesto da vas dodatno iscrpljuje! Redovito prakticiranje pilates smanjuje se stres, bolji je san.

Pilates je zabavan u otkrivanju novih položaja kao: kotrljaj se kao lopta, tuljan, … Trening s loptama, posebno je uvijek zabavan jer bježe na sve strane!



Što je potrebno od opreme za trening pilatesa? Za trening su potrebne tajice (visokog struka kako biste se osjećale udobnije i bolje fokusirane na trening umjesto da razmišljate što i gdje ispada ispod majice). Tajice neka budu usko pripijene, ugodnog materijala, ne širokog (baggy kroja) kako biste se mogli opustiti u pokretu. Ovisno o osobi gornji dio je top koji daje više slobode ili majica i svakako sportski grudnjak! Posebno u zimskom periodu dobro su došle čarapice, točnije stopalice za jogu i pilates (koje imaju gumirani donji dio kako se ne bi klizale).


Dobra, sportska (možda i šarena) oprema važna je naročito za dane kad smo usporeni, lijeni i najradije bismo ostali u krevetu! Kada se osjećamo dobro u svojoj odjeći, tada imamo i snage odraditi nešto van zone komfora, kao trening!


Tako smo, za vas, testirali novu opremu Karlie Kloss KNIT set koji je idealan upravo za pilates! SS22 kolekcija zajednička je kreacija adidasa i Karlie, a predstavlja sjecište dizajna, mode, sporta i tehnologije! Kolekcija sadrži adidasovu AEROREADY tehnologiju tkanine kako bi se i sportaši i lifestyleri osjećali savršeno udobno bez obzira na tip aktivnosti. Brz, urbani život ponekad nas tjera da iz studija odjurimo na ulicu i sastanak, a upravo ova oprema aktivan stil života čini lakšim i zanimljivijim! Jednostavno se prepustiš!





Uvjereni smo da, ukoliko već niste, sigurno ćete jednom testirati pilates!

Većina klubova, ima gratis, treninge, a ovo je jedan od onih za koje vrijedi izdvojiti svoje vrijeme. Trening za svakoga, bez dobne granice, ugodan, a opet tako efikasan i podržavajući.


Pripemio: Mofit u suradnji s adidas dućanom Ilica 21/3

Izvor: Klara Benko, instruktorica pilates

Photo: Mofit

357 views0 comments