English

SPINNING®

DVORANSKI BICIKLIZAM

Spinning je trening relativno novijeg datuma, gdje sudionici sudjeluju radu u skupini vježbajući/vozeći nepomične bicikle u trajanju od 60 ili 75 minuta. Odvija se pod vodstvom instruktora kao vodiča sudionika sata kroz niz faza, od zagrijavanja do više izazovnih dijelova staze, pa skroz do najvećih napora i nazad.
Specifikum spinninga je da se odvija u grupi ali maksimalno individualizirajući trening prema svakom pojedincu...

O Spinning® programu


Prvi spiner bicikl napravljen je prije 20 godina u garaži. Tada nisu ni pretpostavljali da upravo počinje jedan od najvećih grupnih programa na svijetu.

Spinning program kreiran je kako bi poboljšao zdravlje, ali i potaknuo postizanje ciljeva raznih životnih stilova bez obzira na godine, sposobnost, koordinaciju i razgibanost! Upravo zato ovaj program traje i popularan je već dug niz godina.


Samo centri u kojima se vježba na originalnim biciklima – spinerima – i imaju educirane trenere, s diplomom edukacijskog centra Spinning, mogu u svojoj ponudi imati Spinning program.


Ponosno izjavljujemo da smo 1. takav centar u Zagrebu od 2010. godine.

Spinning program nudi se u 100 zemalja, u više od 30 000 fitnes-centara. S obzirom na to da se zasniva na stalnim istraživanjima i razvoju opreme radi postizanja najboljih rezultata nije čudno što ima mnogo zaljubljenika u Spinning program.

 


REZERVIRAJ SVOJ

SPINNING TERMIN !


 

Obavještavamo sve polaznike Spinning grupa da su obavezni rezervirati svoj termin putem ovih online prijava.

VIDEO

Pogledajte kako se to radi u našem centru pod vodstvom trenera.



IZDVOJENO

IZ CJENIKA


  • probni sat spinning-a BESPLATNO
  • jednokratan dolazak na spinning 50,00 kn
  • Teretana, grupe i stijena neograničeno 260,00kn
  • Teretana i grupe do 15h 199,00kn


PRIPREMILI SMO ZA VAS POSEBNE PAKETE CIJENA ZA GODIŠNJE ČLANARINE.

Za detaljnije informacije molimo Vas da nam se javite na tel.:3012-148 ili e-mail: info@mofit.hr

 

UČESTALA PITANJA


Kako početi vježbati?

Svaki je sat različit, no jedna je od najboljih osobitosti Spinning programa to što se trening može prilagoditi vašoj trenutačnoj sposobnosti i mogućnosti vježbanja. Ovdje nema natjecanja, postoji samo osluškivanje svog tijela i prilagođivanje otpora na biciklu prema tome.

Na prvom satu trener/trenerica pomoći će vam da pravilno namjestite svoj bicikl, predstavit će način rada, položaje vožnje i sigurnosne mjere. Primjerice, pravilan broj otkucaja srca pomoći će da potrošite više kalorija, ojačate snagu i poboljšate svoje fizičko stanje.

Što treba nositi na Spinning satu?

Potrebni su vam udobna sportska odjeća i obuća, ručnik i minimalno 0,5 l vode. Trening je udobniji i efikasniji ako obučete biciklističke hlače i majicu te nosite mjerač otkucaja srca.

Spinning sat ne završava brisanjem bicikla i postavljanjem sjedala i volana u prvotni položaj.

Istezanje je jednako bitna komponenta i ne smije se preskakati.



Zašto mi treba mjerač otkucaja srca na Spinning satu?

Spinning sat bazira se na praćenju 5 energetskih zona (recovery, endurance, strenght, interval, race day). Svaka zona varira intenzitetom i prati maksimalan broj otkucaja srca. Noseći mjerač otkucaja srca, bolje ćete pratiti ritam vožnje (ili usporiti ili ubrzati) i zonu vježbanja. Trening će tada biti najefikasniji, bez ozljeda, pretjeranog umora i izgaranja.



Po čemu je Spinning sat drugačiji od ostalih grupnih vježbi?

Motivirajuća glazba, način vježbanja u energetskim zonama, vizualizacija – sve to čini Spinning sat zabavnim i efikasnim. Ako ste ikad napustili sat zbog previše koreografije ili kompliciranih pokreta, sada ćete biti zahvalni jer ovdje toga nema!

Bez obzira na to koliko ste u kondiciji, fleksibilni ili imate razvijenu koordinaciju, ovaj trening moći ćete pratiti s lakoćom.

Samo skočite na svoj bicikl, namjestite otpor koji vam odgovara i prepustite se instruktoru u ovoj nevjerojatnoj vožnji.



Koliko kalorija mogu potrošiti na Spinning satu?

Broj potrošenih kalorija ovisi o više faktora, o težini osobe i intenzitetu vježbanja.

Istraživanja pokazuju da u prosjeku sudionici potroše 400 – 600 kalorija u 40-minutnom treningu.



Zašto je Spinning sat drugačiji od vožnje na običnom kućnom biciklu?

Spinning sat vožnju čini zabavnom dodavanjem različitih vježbi i vizualizacija u trening: vozi se uzbrdo, sjedećki i stojećki, kombiniraju se ubrzanja i ravne vožnje. Uz energiju i snagu ljudi koji zajedno vježbaju, poticajnu glazbu i inspirirajućeg trenera imat ćete odličnu MOTIVACIJU i postići ćete željeni rezultat!



Hoće li moje noge previše ojačati na Spinningu?

Jedan od odličnih načina za gradnju snage jest vježba penjanja uzbrdo, ali to ipak ne znači da ćete tako dobiti oblikovane noge. Penjanjem uzbrdo potiče se metabolizam jer mišići trebaju više kalorija za rad. Većina penjanja traje samo nekoliko minuta. Ako nakon nekoliko treninga i dalje imate sumnji, slobodno porazgovarajte s trenerom o svojim ciljevima.



Kako se mogu udobnije smjestiti na sjedalu?

Može biti potrebno nekoliko sati da se naviknete na sjedalo bicikla. Nošenje biciklističkih hlača (s posebnim podstavljenim dijelom) ili upotreba posebnoga gela za sjedalo učinit će vašu vožnju udobnijom.



Imam ozljedu iz drugog sporta, je li Spinning dobar za mene?

Kad je riječ o ozljedama, uvijek je nabolje razgovarati s liječnikom prilikom odabira sporta kojim se želite baviti. Spinning vam omogućuje da sami definirate svoj tempo vježbanja.

 

Sigurnosna pravila koja savjetujemo:

 

  • vozite tempom koji vam najbolje odgovara

  • uvijek zadržite kontrolu, budite svjesni gdje je kočnica

  • fokus je na pedalama, a ruke obvezno držite na volanu

  • ako osjetite slabost, usporite i dišite

  • obavijestite trenera o zdravstvenim problemima.

 

Naša preporuka

Kombinirajte ovaj snažni kardiovaskularni program s nekim programom iz grupe Body&Mind, npr. pilatesom. Učinak na organizam tako će biti potpun.