s4propsag5rfnhu3yq7wq1ez453bsp
top of page

Ladies only članak- Tri top vježbe za savršenu guzu

Hej dame, hajdemo razgovarati o tom važnom resursu kojim smo blagoslovljene - našim stražnjicama! Znate, ti mišići koji čine da traperice dobro izgledaju i daju nam dodatnu sigurnost kad šećemo ulicom. Ali nisu samo za pokazivanje, mišići stražnjice su ključni za našu ukupnu snagu i stabilnost. Dakle, ako ste spremne oblikovati stražnjice u zavist svih koji ih vide, onda pročitajte ovaj članak. Sad, hajdemo razgovarati o tome zašto su snažne stražnjice standard ljepote 2020-ih. Otišli su dani razmaka između bedara i figuri nalik vili koje su bile vrhunac ljepote. Danas je sve u krivuljama i snazi - a pogodite što? Snažne stražnjice nude oboje! Ne samo da vam daju željeni breskvasti oblik, već također simboliziraju moć i otpornost. Plus, budimo realni, tko ne želi osjećati se kao badass ratnica božica?


Prvo i najvažnije, obratimo se slonu u sobi - vježbama za stražnjicu. Da, te vježbe koje nas istovremeno osnažuje i pomalo čini smiješnima. Ali vjerujte mi, jednom kad prebrodite početnu neugodnost, bit će faktor koja mijenja igru.

Ali dosta ćaskanja, hajdemo se posvetiti poslu. Evo nekoliko mojih omiljenih vježbi za stražnjicu koje jamče da ćete osjetiti burn na pravim mjestima:

  • Hip Thruster: Kraljica svih vježbi za stražnjicu. Natovarite taj stroj za potiskivanje kukova s malo težine, postavite noge čvrsto na spravu, stisnite stražnjicu i gurajte kukove prema gore. Vjerujte mi, vaša stražnjica će vam kasnije zahvaliti. Stroj za potiskivanje kukova poput je svetog grala vježbi za stražnjicu. Specifično cilja te mišiće i pomaže ih podignuti i učvrstiti kao nitko drugi. Dakle, ako ga još niste isprobali, što čekate? Odmah se uputite na stroj za potiskivanje kukova u Mofit fitness klubu!


  • Bugarski iskorak: Uzmite par bučica, pronađite klupu i pripremite se osjetiti

toplinu. Ova vježba ne samo da ciljaju vaše stražnjice, već i stavljaju na test vaše kvadricepse i stražnje lože.


  • Donkey Kicks: Pustite svoju unutarnju magaricu na slobodu (bez revanja) i spustite se na sve četiri. Gurnite te noge natrag, fokusirajući se na stiskanje stražnjice na vrhu pokreta. To je ubojita vje urno ostaviti bez daha.




282 views0 comments

Comments


bottom of page