s4propsag5rfnhu3yq7wq1ez453bsp
top of page

Kako krenuti u teretanu? Strahovi, ciljevi i želje

Updated: Jun 7


Za mnoge ljude, ulazak u teretanu može biti zastrašujući, osobito ako su početnici. Međutim, s pravim pristupom, teretana može postati ugodno i motivirajuće mjesto za postizanje osobnih fitness ciljeva. Evo nekoliko savjeta kako najbolje pristupiti teretani kao početnik.



1. Postavite jasne ciljeve

Prije nego što započnete, važno je definirati što želite postići. Želite li smršaviti, dobiti mišićnu masu, poboljšati kondiciju ili samo biti zdraviji? Jasno definirani ciljevi pomoći će vam u odabiru pravih vježbi i programa treninga.

2. Informirajte se

Razumijevanje osnovnih pojmova i tehnika može vam pomoći da se osjećate sigurnije. Pročitajte članke, gledajte videozapise i informirajte se o osnovnim vježbama i pravilnoj formi. Također, nemojte se ustručavati pitati osoblje u teretani za savjet.

3. Započnite s osnovama

Kao početnik, nije potrebno odmah se upuštati u napredne i složene vježbe. Počnite s osnovnim vježbama koje uključuju glavne mišićne skupine, poput čučnjeva, mrtvih dizanja, potisaka i veslanja. Fokusirajte se na pravilnu tehniku i postepeno povećavajte težinu.

4. Razmislite o osobnom treneru

Angažiranje osobnog trenera može biti izvrsna investicija za početnike. Trener vam može pomoći u izradi prilagođenog programa treninga, osigurati da vježbate pravilno i pružiti motivaciju. Također, trener može pomoći u postavljanju realnih ciljeva i praćenju napretka. Dođite na razgovor sa osobnim trenerom, kontaktirajte nas.

5. Pravilno se zagrijte i istegnite

Prije svakog treninga, važno je pravilno se zagrijati kako biste pripremili mišiće i smanjili rizik od ozljeda. Nakon treninga, istezanje pomaže u opuštanju mišića i sprječavanju upale.

6. Budite dosljedni i strpljivi

Rezultati neće doći preko noći. Dosljednost je ključna. Postavite realna očekivanja i budite strpljivi. Važno je redovito vježbati i pridržavati se plana.

7. Održavajte balans

Osim vježbanja, važno je obratiti pažnju i na druge aspekte zdravog života, poput pravilne prehrane, dovoljno sna i mentalnog zdravlja. Kombinacija svih ovih faktora doprinosi općem osjećaju dobrobiti i uspjehu u teretani.

8. Zabavite se

Napokon, najvažnije je da uživate u procesu. Pronađite vježbe koje vam se sviđaju i koje vas motiviraju. Teretana može biti odlično mjesto za osloboditi stres i poboljšati raspoloženje.

Početak u teretani može biti izazovan, ali s ovim savjetima, možete se osjećati sigurnije i motiviranije. Sretno! Samo prvi korak je težak, dođi na besplatnu probu 7 dana i uvjeri se.

132 views0 comments

Recent Posts

See All

コメント


bottom of page