s4propsag5rfnhu3yq7wq1ez453bsp
 

5 aktivnosti koje ćeš voljeti ljeti



Hodanje


Rano ujutro požljno je hodati, to je aktivnost koja je ugodna i koje se ne moraš odreći. Stavi svoju glazbu i kreni. Bilo vani ili na traci za tračanje.


Istezanje


Za većinu istezanje je samo dodatna aktivnost redovnom treningu. No kad znamo da istezanje povećava fleksibilnosti i obim gipkosti zglobova, te na kraju poboljšava sportske sposobosti i smanjuje mogućnost povreda.Prije istezanje se treba zagrijati 5-10min nekom laganom aktivnosti (hodanje ili trčanje niskog intenziteta). Zadrži svaki položaj u istezanju 30 sec, pa ponovi. Ako osjećaš bol, previše forsitraš položaj. Istezanje je ugodno i nježno!


Skok u raskoraku (Jumping Jacks)


Ovo je klasik! I za to postoji razlog. U Jamping Jacku uključena su: leđa, listovi, ramena, bedra – a možeš skakati svuda!Ovo je skok gdje stojiš s rukama uz tijelo i stopalima u širini ramena. Odgurneš se od poda, noge raširiš, a rukama pljesneš iznad glave (slično kao anđeo u snijegu) i brzo se vraćaš u početni položaj.


Čučanj (squat)


Još jedna vježba koju možeš raditi svugdje. Samo staneš sa stopalima širine ramena te sporo sjedneš nazad prema petama i pokušaš sjesti na (zamišljenu) stolicu. Zadrži kontrolu trupa dok se vraćaš u početni položaj.Paziti treba da tijelo ostane uspravno (ne ići prsima prema koljenima). Trebali biste osjećati lagano peckanje u bedrima. Ovdje je bitno da vježbu raditi ispravno jer dobrobiti vježbe su ogrmoni, baš kao i povrede ako se izvodi krivo (posebno s utezima).


Pretklon


Vježbe gdje se saginjete u struku su nižeg intenziteta i anaerobne. Za ovaj tip vježbi savineš se u struku prema naprijed, s podignutim rukama iznad glave, dok su stopla smještena u širini ramena. Sagneš se naprijed, sve dok leđa nisu paralelna s podom. Vratiš se u početni položaj.Ovu vježbu možeš učiniti izazovnijom tako da koristiš u ruci uteg, štap, pilates loptu, podineš nogu ili ubrzaš ritam. Možda se čini smiješna na prvu, no kako starimo gubimo ravnotežu! Ovdje ćeš testirati svoju ravnotežu! Možda će u početku i biti teško, uz malo rutine kroz vrijeme ostvarit ćeš i stablinost.


Dodatne preporuke za treniranje ljeti: 1. vježbaj rano ujutro dok je još hladnije, 2. pij puno tekućine, 3. nosi odjeću prigodnu za to vrijeme, 4. prati osobni osjećaj! Ukoliko osjećaš vrtoglavicu, udaranje srca odmah preki aktivnostIako je vježbanje potrebno, naše zdravlje je na prvom mjestu stoga se prilagodi svom tijelu.


Prevela i uredila: Klara Benko

Izvor: Espcape the summer MeMd.net

16 views0 comments
<